Фото без опису

Екстериторіальний принцип: сучасний підхід в обслуговуванні

Пенсійний фонд України приділяє максимум уваги питанням обслуговування громадян. Переважну частину послуг люди можуть отримати дистанційно: через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України або за допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд”.

Якщо ж відсутня можливість скористатися електронними сервісами і є потреба відвідати Фонд особисто, зробити це можна там, де ближче, зручніше чи доступніше з погляду облаштування приміщень. 

Відвідувач на власний розсуд може обрати сервісний центр, де бажає отримати ту чи іншу послугу.  

До будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України можна звернутись з питань: 

– призначення / перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;

– зміни способу виплати;

– поновлення / припинення призначених сум виплат;

– переведення виплат за новим місцем проживання;

– консультацій та роз’яснень діючого законодавства;

– видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку; 

– видачі пенсійних посвідчень;

– надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;

– оформлення допомоги на поховання тощо.