Подання відсутніх персоніфікованих відомостей про грошове забезпечення за період з 1 липня 2000 р. по 31 грудня 2016 р., необхідних для призначення пенсій військовослужбовцям, особам начальницького і рядового складу, поліцейським
Подання відсутніх персоніфікованих відомостей про грошове забезпечення за період з 1 липня 2000 р. по 31 грудня 2016 р., необхідних для призначення пенсій військовослужбовцям, особам начальницького і рядового складу, поліцейським
Звіт (додаток до Порядку) подається у паперовій формі, завірений підписом керівника страхувальника або уповноваженого органу та скріплений печаткою (за наявності) до будь-якого сервісного центру Головного управління (адреси додаються).
Подання звіту у вигляді електронного документа через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – вебпортал) з використанням кваліфікованого електронного підпису буде реалізовано згодом, після оновлення програмного забезпечення, про що буде повідомлено додатково.
Відповідно до Порядку звіт, надісланий поштою, не вважається таким, що поданий.
Звертаємо увагу, що перевірити наявність/відсутність персоніфікованих відомостей в Реєстрі застрахованих осіб можливо через формування в особистому кабінеті страхувальника вебпорталу витягів з електронної трудової книжки співробітників – “Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб”,
графа “Дата запису (за звітними відомостями, поданими роботодавцем)”.
Телефони для довідок:
(0462) 603-470, 678-933.