Пенсійний фонд кардинально змінює технологію обслуговування громадян
Пенсійний фонд кардинально змінює технологію обслуговування громадян
Пенсійний фонд України запровадив нову модель звернення громадян за призначенням пенсії в «один дотик».
Про це повідомив 30 серпня на брифінгу для ЗМІ начальник головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області Юрій Юрченко. «Ми кардинально змінюємо технологію обслуговування громадян. Послуга «в один дотик» - це одне відвідування установи для того, аби забрати пенсійне посвідчення», - наголосив Юрій Юрченко.
Сервіс передбачає:
- подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);
- після прийняття рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.
Сервіс призначення пенсії в «один дотик» є однією зі складових частини системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ»), що реалізується Пенсійним фондом України і включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організації обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.
Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.